Η παραβίαση των δεδομένων της Adidas άφησε πολλούς πελάτες να ανησυχούν. Ένα γραφείο βοήθειας τρίτου μέρους εξέθεσε ονόματα πελατών, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμούς τηλεφώνου. Παρόλο που δεν εκλάπησαν δεδομένα πιστωτικών καρτών, οι απατεώνες μπορούν ακόμα να επωφεληθούν.
Ακολουθούν όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το πρόσφατο περιστατικό ασφαλείας της Adidas.
Ένα μη εξουσιοδοτημένο άτομο απέκτησε πρόσβαση σε δεδομένα πελατών μέσω μιας εξωτερικής υπηρεσίας που χρησιμοποιεί η Adidas. Η υπηρεσία αυτή χειριζόταν την υποστήριξη πελατών. Λόγω της παραβίασης, μπορεί να επηρεαστεί οποιοσδήποτε είχε έρθει σε επαφή με την Adidas στο παρελθόν.
Ευτυχώς, η παραβίαση δεν περιελάμβανε στοιχεία πληρωμής ή κωδικούς πρόσβασης. Η Adidas το επιβεβαίωσε αυτό. Ωστόσο, οι πληροφορίες επικοινωνίας μπορούν ακόμα να χρησιμοποιηθούν καταχρηστικά. Οι απατεώνες μπορεί να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, κείμενο ή τηλέφωνο.
Η Adidas κινήθηκε γρήγορα μετά τον εντοπισμό του προβλήματος. Ξεκίνησε μια πλήρη έρευνα και προσέλαβε ειδικούς σε θέματα ασφάλειας. Άρχισαν επίσης να ενημερώνουν τους επηρεαζόμενους χρήστες και ειδοποίησαν τις αρμόδιες αρχές.
Εάν έχετε επικοινωνήσει με την υποστήριξη της Adidas στο παρελθόν, μείνετε σε εγρήγορση. Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας για μηνύματα από την Adidas. Να είστε προσεκτικοί με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματα ή κλήσεις από άγνωστες πηγές. Μην κάνετε κλικ σε ύποπτους συνδέσμους και μην μοιράζεστε προσωπικά στοιχεία χωρίς να έχετε επαληθεύσει τον αποστολέα.
Η Adidas έχει υποσχεθεί να βελτιώσει την προστασία των δεδομένων της. Σχεδιάζει να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζεται με τρίτους προμηθευτές και να αυστηροποιήσει τα συστήματά της.
Σε δήλωσή της, η Adidas ανέφερε: "Η Adidas βρίσκεται στη διαδικασία ενημέρωσης των δυνητικά επηρεαζόμενων καταναλωτών, καθώς και των αρμόδιων αρχών προστασίας δεδομένων και επιβολής του νόμου, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία".
Η δήλωση κατέληξε σημειώνοντας: "Παραμένουμε πλήρως δεσμευμένοι στην προστασία της ιδιωτικής ζωής και της ασφάλειας των καταναλωτών μας και λυπούμαστε ειλικρινά για οποιαδήποτε αναστάτωση ή ανησυχία προκάλεσε αυτό το περιστατικό".
Η παραβίαση δεδομένων της Adidas αναδεικνύει ένα αυξανόμενο πρόβλημα. Οι εταιρείες συχνά βασίζονται σε εξωτερικούς συνεργάτες. Όταν αυτοί οι συνεργάτες έχουν αδύναμη ασφάλεια, οι πελάτες πληρώνουν το τίμημα. Αυτή η παραβίαση είναι μια υπενθύμιση ότι η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι τόσο ισχυρή όσο ο πιο αδύναμος κρίκος, συχνά εκτός του άμεσου ελέγχου μιας εταιρείας. Δείχνει επίσης ότι η ψηφιακή εμπιστοσύνη μπορεί να είναι εύθραυστη.